Klantenservice

Service staat bij ons hoog in het vaandel.

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan gewoon contact met ons op.

Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht heb? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om samen met jou tot een oplossing te komen en de klacht binnen twee dagen op te lossen.


Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.

E-mail
Als je een vraag hebt die geen haast heeft hebben wij de voorkeur dat je contact opneemt via de e-mail. Ons e-mail adres is info@gadgers.nl.  Je vraag wordt altijd binnen 1 werkdag beantwoord. 

Telefoon
Je kunt ons op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur per telefoon bereiken op telefoonnummer 071 8878081.

Vermeld bij de klacht of vraag altijd je ordernummer zodat wij direct jouw gegevens er bij kunnen pakken. Wij zullen binnen 1 werkdag reageren en proberen samen tot een oplossing te komen.

Komen we niet tot een bevredigende oplossing dan kunt je je wenden tot de geschillencommissie thuiswinkel www.sgc.nl  Volg hier de procedure bij het indienen van de klacht

 

WhatsApp

Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp. Ons nummer is +31 (0)6 2989 0355 en wij beantwoorden jouw berichten doorgaans binnen een uur.

 

Garantietermijn
GADGERS staat voor goede kwaliteitsproducten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd artikel naar de redelijke verwachtingen fungeert.

"Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."


Bedrijfsgegevens
GADGERS is een handelsnaam van Green Tag Project

Bezoekadres:
Van Panhuysstraat 39
2203 JP  Noordwijk
Nederland

Tel: 071 8878081

Bankrekeningnummer:   NL37INGB0006383312
KvK nummer:                56439024
BTW nummer:               NL183616674B03